Het ‘persoonlijke merk’ is het belang ervan. Ik ben molto. Gepubliceerd op 31-07-2022 Uit liefde voor God

Het "persoonlijke merk" en het belang ervan. Cos'è molto

Ofwel "Personal Brand" kan het verschil maken. Als u onze nieuwe klanten wilt aanbieden en bedienen, als u trouw wilt zijn aan degenen die hebben gegeven, is het idee van "personal branding" een concept van het allergrootste belang in alle menselijke eigenschappen en soprattutto in persoonlijk relaties. Ik ben niet onverschilliger.
Laten we eens kijken waar je het over hebt:
Als de showreperché sceglierci è il meglio che il nostro potenziale datore di lavoro of cliente possa fare, en con esso mettiamo en gioco ik beni più importanti che bezitiamo: de nostro nome, de nostre capacità en conoscenze, en de nostra reputatie.
È que che dobbiamo proporre cuando vogliamo farci conoscere, de wereld vertellen dat we zijn en hoeveel we waard zijn. Il marchio personale non è più ne meno che il segno che lasceremo sugli altri. Het is in de mode een beetje pretentieus, als u uw eigen kijk en de transcendentie definieert met uw eigen persoon als iemand anders. Hoe dan ook, hoe vaak het ook stopt.

En hoe maak ik een marchio?

De grote referentie van marketing in het Spaans, Vilma Núñez, raadt me aan om deze stappen te volgen om een ​​persoonlijke, robuuste en gezonde mars te creëren. Devi farti alcune domande:
*Prima cosa definisci il nome che avrà il personal brand; Può essere solo nome o + cognome o un nome di fantasia.
*Quindi, scegli le parole chiave che definaranno il marchio personale del professionala of dell'impresa.
*Devi Ik zal een bericht maken dat persoonlijk wordt verzonden. Bijvoorbeeld in het geval van een escort, een voorstel van waarde: "Een uitstekende service, perfect voor de meest veeleisende heren, dat u zeer snel en raccomandarmi zult terugkeren".
*Dobbiamo zal bij het ontwerp van het nieuwe embleem rekening houden met quali Valori saranno declareati, that devono essere presenti. Bijvoorbeeld: ernst, professionaliteit, ervaring, discretie.
*De toon van communicatie die zal worden gebruikt is erg belangrijk, of het nu formeel of informeel is. We consigliamo quest'ultimo, ma senza cadere nel volgare.

Ik ga het je niet vertellen...

*Eerstiële uitwerking van het ontwerp en de mars (tipografie, loghi, colori, enz.). Niet lasciatelo mani di lettanti, né rivolgetevi all'immancabile "nipote manager" (quel ragazzo/parente o conoscente che "si fa maneggiare" con il design e la technologia). Appena puoi rivolgiti a professionisti dell'immagine, perché è un investimento su te stesso!
*Devi selecteert de kanalen waarin u uw persoonlijke merk verspreidt. Sociaal netwerk, piattaforme en contactsites, forum, e-mail, enz. Possono essere tutti of alcuni; het is essentieel om het te definiëren.
*Devi zal een redactionele kalender maken om de acties van de svolgere te definiëren en die allemaal een bestelling hebben, zodat wordt verwacht dat er meer diensten of reizen zullen zijn. Als het de bedoeling is om uw persoonlijke mars op uw sociale netwerk te promoten, wordt aangegeven dat daar periodiek een inhoudskalender wordt gepubliceerd.
*Definieer azioni speciali; ad esempio: video, presence ad eventi, viaggi, produzioni fotografiche, en bekijk attraverso quali showkanalen.

Het fundamentele merkinstrument: de “Storytelling”

Ik zal uw verhaal op een interessante, consistente, aandachtige manier vertellen, indien mogelijk, geschreven of in ieder geval gezien door een professionele schrijver. Qui vi lascio l'esempio di un collega, Ashley.
Het belang van verhalen vertellen bij de opbouw van de mars is gewoon TUTTO. En we zijn geen esagerando. Er waren veel verhalen over toen we een verhaal op het terrein zagen, en we wisten dat we een verhaal hadden gemaakt.
We definiëren storytelling als de techniek en het vermogen om een ​​bepaald verhaal te vertellen dat wordt verteld door een persoon, een organisatie of een familie.
Ik zal een geweldig verhaal bouwen dat feitelijk wordt genoemd als het allemaal waar is dat alle verbeeldingen van chi la ascolta o la legge, in staat om eigen zorgen en zorgen te transmettere, nooit mijn eigen ideeën en realisaties hadden.
Ik zal dit soort verhalen uitwerken die rijk zijn aan gevoeligheid, bekwaamheid en een rijke expressieve taal. E tutto per raggiungere l'empatia: sii honesto con te stesso, sii tutt'uno con il publico e, soprattutto, show passione per quello che facciamo.
De reikwijdte van Storytelling toegepast op personal branding is:
*Ik zal aankondigen
* help en veeg
*Bewaren
* E soprattutto affascina. Dit is de enige manier waarop ik persoonlijk de geschiedenis van mijn leven persoonlijk maak.
Daarom is het beter dat ik een goede Storytelling oefen om een ​​solide, gedenkwaardig en vriendelijk imago te creëren dat u identificeert en het risico loopt om klanten aan te trekken die geen enthousiaste raccomandators zullen zijn.

Laat jouw reactie achter

*