De «Marque Personnelle» en zoon belangrijk. Dit is mooi. Gepubliceerd op 31/07/2022 Pour l'amour de Dieu

Het "merkpersoneel" en zo belangrijk. Qu'est-ce que beaucoup

Aujourd'hui, het "merkpersoneel" kan het verschil maken. Dat u uw diensten souhaitiez voorstelt aan nieuwe klanten, of dat u souhaitiez fidéliser ceux die u heeft verlaten, het idee van "personal branding" is een concept van het grootste belang in alle domeinen van menselijke activiteit et notamment dans les relations personeelsles. Het is nooit onverschillig.
Voyons de quoi il s'agit:
Als iemand een nieuwe keuze maakt, is de potentiële werkgever of potentiële klant misschien wel de juiste keuze, en met cela nous mettons en je les atouts de belangrijkste volgende bezitsposities: notre nom, nos compétences et connaissances, and notre reputatie.
Dit is wat devons mettre en avant lorsque nous voulons nous faire connaître, dire au monde que nous existons et combien nous valons. Het merkpersoneel is niet meer van de tijd dat het merk meer laisserons op les autres heeft. Dit is een ander voordeel, het is de definitie van niet-objectief en transcendentie die verschillende faisons chez les autres kent. Lach om simpel, semble-t-il.

Et commentaar geloof een teken?

De grande reférence du marketing en espagnol, Vilma Núñez, conseille de suivre ces étapes pour créer une marque personele, robuust en heilig. Vous devez vous poser quelques questions :
*Definieer eerst de naam die het merkpersoneel draagt; Il peut s'agir d'un prenom seul ou + nom de famille, ou d'un nom fantaisiste.
*Ensuite, kies de mots-clés die het merk van het beroep of het bedrijf bepalen.
*U moet een bericht maken dat deze merkpersoon doorgeeft. Bijvoorbeeld, in de cas d'une escort, een proposition de valeur: "Een uitstekende service, parfait pour les messieurs les most exigeants, qui vous fera revenir très vite et me recommander."
*Nous devons overwegen quelles valeurs seront verkondigt, cellen die doivent être presentes dans la conception du nouvel emblème. Bijvoorbeeld: sérieux, professionalisme, ervaring, discretie.
* Het communicatiemiddel dat zal worden gebruikt, is drie belangrijk, namelijk voor mij of familie. Nous beveelt ce dernier aan, mais sans tomber dans le vulgaire.

Et n'oubliez pas que...

*Il est essentiel the traiter avec soin l'image et le designación que la marque aura (typografieën, logo's, kleuren, enz.). Ne le laissez pas tussen les mains d'amateurs, ou ne vous tournez pas vers le "manager nièce" qui ne manque jamais (ce gars/parent ou connaissance qui "se fait un truc" avec le design et la technology). Des que vous le pouvez, tournez-vous vers des professionals de l'image, car c'est un investissement sur vous-même!
*U heeft een selectie gemaakt van de kanalen of uw merkpersoneel in de circulatie. Sociale netwerken, platforms en contactsites, forums, e-mails, enz. Het is mogelijk om een ​​feestje te vieren; het is de essentie van de definitie.
*U moet een redactionele kalender maken om de te nemen acties te definiëren en die allemaal een volgorde hebben, behalve als u de diensten of de verplaatsingen wilt toevoegen. Als u uw merkpersoneel promoot op de sociale media, is dit een indicatie van een inhoudskalender in de periode van de uitgeverij.
*Definieer speciale acties; Bijvoorbeeld: video's, deelname aan evenementen, reizen, producties van foto's, et voir sur quels canaux les diffuser.

Het fundamentele instrument van branding: de « Storytelling »

Dit is een interessante, coherente, soignée geschiedenis die mogelijk wordt beoordeeld of de revue passeert van een professionele schrijver. Ici, je vous laisse l'exemple d'un collega, Ashley.
Het belang van het verhaal bij de constructie van het merk is simpelweg TOUT. Et nous n'exagérons pas. Nous, les humains, avons reconté des histoires depuis que nous sommes apparus sur la face de la terre, et tout ce qui bestaan ​​of bestaan ​​een été créé pour reconter une histoire.
Nous définissons la narration comme la techniek et la capacité de raconter un histoire particulière qui parle d'une personne, d'une organisatie or d'une family.
Het is een geconstrueerde ingénieux die een beroep doet op de waarheid en op de verbeelding van de ceux qui l'écoutent of le luisent, in staat om onze zorgen en bezigheden te transmettre leurs idées et realisations.
Pour élaborer ce type d'histoires, il faut de la sensibilité, de l'abilité et un langage expressif riche. Et tout cela pour atteindre l'empathie: être honnête avec soi-meme, ne faire qu'un avec le public et, surtout, montrer de la passion pour ce que nous faisons.
Storytelling toegepast op personal branding voor finaliteit:
*Faire connaitre
* hulp en uitleg
* Bewaarder
* Et surtout gevangene. Het is de laatste façon voor de marques en de histoires die voor de hand liggend blijven in de herinnering van de mensen.
Daarom, rien de mieux dan om een ​​​​bon Storytelling te oefenen om een ​​solide, gedenkwaardig en doelgericht imago te creëren dat u zult identificeren en aankleden van de klanten die het meest laat van de aanbevelingsenthousiastelingen zullen zijn.

laat een reactie achter

*