Het „Personal Brand“ en uw bedeutung. Het is een menge. Veröffentlicht op 31.07.2022 Um Himmels wil

Het „Personal Brand“ en uw bedeutung. Het is een menge.

U kunt het „Personal Brand“ een onbewerkte machine noemen. Als u uw dienstverlenende nieuwe diensten aanbiedt of bestehende combinatiemogelijkheden biedt, is het idee van 'Personal Branding' een concept van een groter beddegoed in iedereen. Het is niet leuk.
Mal sehen, worum es geht:
Het is een feit dat de Wahl voor een van de beste is, een potentiële ambtenaar of een deskundige kan zijn, en dat kan een van de meest gewichtige gevolgen zijn, die zal hebben: onze naam, onze faam en de kennis zijn onze onbetrouwbare Ruf.
Als mensen meer willen weten, als ze een machine en een wereld van wol kunnen gebruiken, zullen ze bestaan ​​en misschien wel zonde zijn. Het persoonlijke merk ligt niet eens in de buurt van de Spur, maar bevindt zich in het achterland. Het was een uitdaging om het probleem op te lossen, het was niet duidelijk wat de definitie en het resultaat waren, maar het was bij anderen ook zo. Nichts Einfaches, dus scheint es.

En wie schafft man een Marke?

De grote referenz voor marketing in het Engels, Vilma Núñez, werkt, dit schrijven volgt, een persoonlijke, duidelijke en gezonde mark om te kopen. Dit zijn enkele van de volgende fragmenten:
*Legen Als je op het Namenfeest bent, dan is de persoonlijke Marke zo geworden. Het kan zijn dat er een voorbeeld is van alle + + namen of een fantasienaamhandel.
*Als je de schlüsselwörter hebt gevonden, zijn de persoonlijke markeringen van de Fachmanns of de Unternehmens gedefinieerd.
*Es muss eine Nachricht werd, deze persoonlijke Marke vermittelt. Im Falle eines Escorts zum Beispiel ein Wertversprechen: “Ein erstklassiger Service, perfekt für die anspruchsvollsten Herren, der Sie dazu brengen wird, sehr kaal wiederzukommen und mich zu empfehlen.“
*Wir müssen darüber nachdenken, welche Werte verkündet werden en welche im Design des nieuwe Unterscheidungsmerkmals vorhanden sein müssen. Zum Beispiel: Seriosität, Professionalität, Erfahrung, Diskretion.
*De toon van de communicatie is zeer belangrijk, bijvoorbeeld door de vorm of de omvang van de communicatie. Als u letzteres gebruikt, kunt u de fout ingaan.

En vergiss das nicht...

*Het is belangrijk dat het beeld en het ontwerp van de markeringen worden weergegeven (Schriftarten, Logos, Farben usw.). Over het algemeen is het niet de hand van amateurs en wenden het niet om een ​​‘nüchternheitsmanager’ te gaan, die geen enkele vermiste wereld heeft (deze onderneming of de onderneming van jonge mensen/vrouwen, die met design en technologie werkt). Als u zo snel mogelijk een fotoprofis wilt maken, is dit een investering in uzelf!
*Als de Kanalen worden verwijderd, worden de persoonlijke markeringen verbroken. Soziale Netzwerke, Kontaktplattformen en -sites, Foren, E-Mails usw. Als u een of meer dingen wilt doen; Het is belangrijk dat u dit definitief maakt.
*Als u een Redaktionskalender wilt instellen, een van de doorlopende activiteiten, alles wat in de Ordnung zit, is ondervraagd als u plannen, diensten of reisplannen maakt. Als u een persoonlijke Markering in sociale netwerken gebruikt, is het mogelijk dat een inhaltskalender uw gewoonte is, de regel is dat deze veröffentlichen is.
*Sonderaktionen gedefinieerd; Zum Beispiel: Video's, verhalen en veranstaltungen, reis-, fotoproductie- en kijkervaringen, op welke kanalen ze ook kunnen worden bekeken.

De basisinstrumenten van brandings: “Storytelling”

Als het zo is, is het interessant om te weten dat er een probleem is met het feit dat het mogelijk is om te schrijven of te schrijven over een schreibprofi-überprüft. Hier überlasse ich Ihnen das Beispiel eines Kollegen, Ashley.
De beschrijving van verhalen op Markenaufbau is ALLES. En dat is niet het geval. Terwijl de geschiedenis zich afspeelde, was het bestaan ​​of de wereld van het bestaan ​​een van de dingen die er bestonden.
Door Storytelling te definiëren als de techniek en de ontwikkeling, wordt een kus gevormd door een persoon, een organisatie of een familiesfeer.
Het is zo dat een ingenieus ontwerp van de onderneming de realiteit als een voorbeeld van de persoonlijke ontwikkeling beschouwt, het is maar het meest leugenachtig, en in de lage is het zo dat de zorg en de zorg hun idee en de toekomst van vermitteln zien.
Deze kunst van het ontwerpen is een sensibiliteits-, gevoeligheids- en een uitgebalanceerde taal. En dat alles, een empathie die er is: als u zich bewust bent van uw eigenheid, als u een van de dingen doet en zegt dat alles voor de Leidenschaft voor u is, was dat zo.
Het Zweck des Storytellings in Personal Branding is:
*Ankündigen
*Helfen en erkleren
*Bewahren
*En kussers fesselnd. Nur kunt u persoonlijke markeringen en de schenkingen in de Gedächtnis van de menselijke verankering zien.
Als het niet meer nodig is om Storytelling in de praktijk te brengen, is er een solide, eenzame en een leugenachtige afbeelding die u identificeert en kunt zien, zodat u meer informatie kunt krijgen.

Laat opmerkingen achter

*