Vijandige klanten - Hoe om te gaan met respectloze klanten Geplaatst op 20/10/2021 Door God

Vijandige klanten - Hoe om te gaan met respectloze klanten

In alle beroepen waarvoor contact met het publiek vereist is, zal er vijandige klanten, die mensen wiens persoonlijkheid en manier van functioneren geweld weerspiegelen, hetzij verbaal, fysiek of psychologisch. In je beroep als Argentijnse escorte, ontkom je niet aan dit ongelukkige gedragspatroon; Hoewel het ideaal is om ze vanaf het begin te identificeren, weten we hoe onvoorspelbaar de mens in het algemeen is.

De boze klanten Het zijn degenen die hun ergernis in verschillende mate en met verschillende gevolgen uiten, als ze tot het uiterste van agressiviteit gaan. Ze uiten over het algemeen frustratie of teleurstelling over een product of dienst die ze niet leuk vinden; In die zin gebruiken vele anderen deze tactiek om je te manipuleren en proberen ze te laten doen wat ze willen, gebruikmakend van je angst.

Hoe het ook zij, het is gepast dat u weet hoe u moet handelen als er een probleem is met vijandige klanten, vooral omdat het moet worden erkend, uw werk als VIP-escort Makkelijk is het niet, verre van. Dus we zullen u een reeks richtlijnen geven om te overwegen wanneer u ermee te maken krijgt boze klanten.

Foto 1 Vijandige klanten – Hoe om te gaan met respectloze klanten

Hoe om te gaan met respectloze klanten op WhatsApp en telefoontjes

Wie een afspraak met je wil maken, zal het eerste middel gebruiken om contact met je op te nemen via WhatsApp-berichten en telefoontjes; naar het nummer dat u in uw profiel hebt gepubliceerd.

De tekenen dat de klant onbeleefd is, zijn duidelijk in de manier van spreken, met weinig vriendelijke gebaren en een hoge stem; onnodig om uw ideeën of gedachten te communiceren.

Als u bij deze gelegenheden beledigende taal gebruikt of vernederende beledigingen gebruikt om naar uzelf te verwijzen, onthoud dan dat als: CABA-escorts, jij bepaalt de limieten; Je hebt ook de macht om elke mogelijke klant, die wantrouwen wekt, af te wijzen.

In die zin, als de aanval doorgaat, ook al heb je geprobeerd om de situatie zo vriendelijk mogelijk aan te pakken; het is het beste om de persoon te blokkeren, om contact en dus slechte tijden te vermijden.

Boze klanten persoonlijk - hoe te reageren op deze situatie?

Het kan voorkomen dat de persoon die een avond bij u heeft geboekt bij de eerste wijziging geen teken van vijandigheid heeft getoond en op het moment van de afspraak; Door een soort van ontevredenheid zal hij zijn woede beginnen te tonen. Meestal begint dit met een verandering in je lichaamstaal; je kunt het waarderen, want hij vouwt zijn armen, fronst, verheft zijn stem en zijn houding weerspiegelt onbehagen.

In deze gevallen, zelfs als je een vrouw bent, moet je intelligent zijn en altijd controle hebben, uit vriendelijkheid (niet passiviteit); Je kunt reageren door middel van een reeks psychologische trucs, waarmee je jezelf kunt ontdoen van deze vijandige klanten op dat ongemakkelijke moment, zonder te escaleren tot een ergere situatie.

Actief luisteren naar de klant

Misschien is de frustratie van de cliënt te wijten aan iets dat je hebt gemist of gefaald; iets waar hij op hoopte, gebeurde niet en zijn verwachtingen werden niet ingelost. We raden je in ieder geval aan om even te zwijgen, terwijl de cliënt zich uitspreekt; Zo pak je alle benodigde ideeën aan om assertief te reageren en niet door te gaan met het verspreiden van het conflict.

Foto 2 Vijandige klanten – Hoe om te gaan met respectloze klanten

Herinner vijandige klanten vriendelijk aan ingestelde limieten

De cliënt kan voor het gemak een black-out of een kleine episode van geheugenverlies hebben gehad; Als dit gebeurt, herinner jezelf dan voorzichtig aan de limieten die je vanaf het begin hebt ingesteld. Zelfs als de persoon reden begint te zien; Beleefd kun je het gesprek dat ze hadden op WhatsApp laten zien, waar je duidelijk hebt aangegeven, wat je deed en wat je niet deed.

Feedback van de klant genereren

Dit betekent dat als de klant alleen zijn eigen redenen en standpunten in overweging neemt, het dan naar het punt gaat waar de oplossing wordt gegenereerd; Zoals we je al eerder vertelden, is het belangrijkste om te voorkomen dat het conflict escaleert tot iets groters.

Sommige vijandige klanten geven nergens een alternatief voor; daarom is het het beste om ze al hun frustratie te laten uiten en later te bekijken wat de voorwaarden van de geplande reservering waren en ze zich af te vragen; Als je je echt aan je afspraak hield Als ze beseffen dat je de overeenkomst niet hebt verbroken, heb je het argument al intelligent gewonnen.

Blijf te allen tijde kalm, val niet voor een boze klant

Het klinkt moeilijk, maar het is het beste, als je er een bent escort meisje, je moet te allen tijde je profiel en imago behouden; Onthoud ook dat geweld meer geweld voortbrengt en dat u een conflict met een vijandige klant niet onnodig wilt verlengen. Onthoud dat mensen onder de emoties van woede niet weten hoe ze zichzelf moeten beheersen.

Blijf in contact met iemand die je vertrouwt

Zonder paniekerig te willen zijn, is het belangrijk dat wanneer zich een probleemsituatie voordoet bij een cliënt, u de communicatie onderhoudt met iemand die u vertrouwt en rapporteert wat er gebeurt; dit om aan te geven waar u zich bevindt, met wie en of de situatie escaleert naar een situatie waarin u gevaar loopt. Als het helaas dat niveau bereikt, heb je in ieder geval iemand om je te helpen of de autoriteiten op de hoogte te stellen.

Foto 3 Vijandige klanten – Hoe om te gaan met respectloze klanten

Als het gaat om fysiek contact met vijandige klanten

In het ergste geval kan een boze klant u proberen aan te vallen; daarom is het essentieel dat u weet wat u moet doen als het gebeurt. De aanbeveling is dat je zelfverdediging kent, een reeks technieken die je kunt leren als je een gecertificeerde cursus volgt van een Argentijnse school.

Het gaat er niet alleen om te leren vechten, maar om jezelf te verdedigen en een kans te creëren om te vluchten. Uw integriteit is belangrijk en kan worden aangetast bij een aanval die u ontvangt; Leer jezelf dus op een ideale manier te verdedigen.

Conclusie

Als zelfstandige of agentuur escort krijgt u te maken met: vijandige klantenHoewel het jammer is, zullen niet alle mensen die je willen aannemen even aardig zijn; daarom moet u alle aanbevelingen in dit artikel opvolgen. Als je meer wilt weten, kun je verder lezen op deze blog: Escort lingerie y Erotische massages.

Laat je reactie achter

*