ZE ZEGGEN DAT "INHOUD KONING IS". WIL JIJ DE KONINGIN ZIJN? Geplaatst op 26/08/2022 Door God

ZE ZEGGEN DAT "INHOUD KONING IS". WIL JIJ DE KONINGIN ZIJN?

Er is een groeiende vraag naar seksuele webinhoud verkopen. Als escort ken je het vast wel; het is zeer waarschijnlijk dat ze u hebben gevraagd. En steeds meer meisjes stemmen ermee in om het te creëren, omdat het een bron van extra inkomsten is geworden. Dat "content is king" werkt tegenwoordig als een soort mantra of gemeengoed in de audiovisuele industrie. Ook in marketing, en dat is wat ons interesseert.

Echter: Wat moet je weten om het op een goede manier te doen en dat het echt de taak vervult om klanten te behouden en extra winst te genereren? Er zijn verschillende punten waarmee rekening moet worden gehouden, zowel met betrekking tot audiovisuele als schriftelijke inhoud, die ook mogelijk en raadzaam zijn (hoewel ze niet de meest gebruikelijke zijn).

Seksuele inhoud voor internet: je hoeft geen "pornoster" te zijn

Als je het breed bekijkt, kun je overwegen om virtuele sekscontent voor het web te maken, de "sexten" en soortgelijke praktijken, als onderdeel van de "persoonlijk merk" die je kunt (en moet) bouwen om jezelf te consolideren in je beroep.

Het is weer een service, in dit geval zonder fysiek contact, die kan worden toegevoegd aan het menu dat u aan uw klanten aanbiedt. Erg in zwang is het genoemde "sexten", wiens naam een ​​acroniem is voor 'seks' of seks, en 'sms'en' of berichten schrijven. Het gaat om het verzenden van audio, foto's of video's van persoonlijke erotische en seksuele inhoud via mobiele apparaten en via instant messaging-applicaties of sociale netwerken, e-mailszijn vergelijkbare instrumenten.

Miljoenen mensen hebben het gedaan en doen het over de hele wereld, zonder escorts of seksprofessionals, verre van dat. Maar als het uw beroep is, kunt en moet u het genereren van deze webinhoud van seksuele aard plannen.

Het is essentieel om een ​​frequentie vast te stellen voor het creëren van content. En respecteer het, vervul het. Het is niet de moeite waard om iets een keer te posten en het daar te laten, onveranderlijk en eenzaam, voor altijd en altijd.

Dit werkt als een echte ballast die een blog, een website of een sociaal netwerkaccount of platform naar beneden haalt, aangezien niemand graag binnenkomt en een bericht van zes maanden of een jaar geleden als de meest recente ziet. Helaas komt het regelmatig voor.

Als je gaat genereren seksuele webinhoud, dat het in de loop van de tijd een geplande en duurzame sportschool wordt. Er is natuurlijk geen vooraf vastgestelde frequentie, maar (en afhankelijk van je activiteit) berichten minstens tweewekelijks zijn goed. Zonder natuurlijk de "specials" (lancering van nieuwe diensten en beschikbaarheid, jubilea, promoties, enz.)

Voorzorgsmaatregelen en varianten

El "sexten" impliceert het verzenden van statische afbeeldingen (foto's) of dynamische afbeeldingen (video's) van seksuele inhoud met meer of minder erotische lading tussen personen die er vrijwillig mee instemmen en dat het deel uitmaakt van een seksuele activiteit die vrijelijk plaatsvindt, zonder druk of bedreiging.

Daarom, als je het gaat doen, is het essentieel dat je het initiatief en grote discretie behoudt. Of je nu content maakt op aanvraag of als een manier om jezelf te promoten, zorg ervoor dat het is Volledig professionele productie. En dat de ontvangers geen gedragsproblemen vertonen, omdat ze ongepast inhoud zouden kunnen delen die niet viraal mag gaan, want daar is het niet voor bedoeld. Of haal het uit de context om je op de een of andere manier te schaden.

Bezuinig niet op "productie"! Je moet het zien als een investering, niet als extra uitgave of als simpele versiering van uw afbeelding op internet. Het moet een integraal onderdeel zijn van uw serviceaanbod.

Naast de foto's of video's, en het al genoemde "sexting" (wat live kan zijn, wat een "streaming" is van seks en on demand, zonder daarbij een "Cam girl", dat is iets anders) overweeg om je eigen verhaal in een tekst te vertellen.

Een toverwoord: “Storytelling”

Sluit alstublieft niet uit dat u veel tijd besteedt aan het voorbereiden van een tekst die uw persoonlijke verhaal vertelt als een belangrijk onderdeel van uw "personal brand". Je krijgt altijd de ruimte en advies zodat je een aantrekkelijk verhaal kunt toevoegen dat laat zien wie je bent. heb al gedaan een aantal van je collega's.

We hebben allemaal veel te zeggen, ook al zijn we ons daar niet altijd van bewust. Onze persoonlijke verhalen zijn misschien wel aantrekkelijk, en correct geschreven vertegenwoordigen ze een bepalend onderdeel van dat 'persoonlijke merk' dat ons kan onderscheiden van ons allemaal. Dat is waar het allemaal om draait "verhaal vertellen": vertel een verhaal, letterlijk, en maak het je eigen. Als het goed gestructureerd is, zal het ons altijd toevoegen.

Laat je reactie achter

*